Kerstbrunch

De Kerstbrunch zal dit jaar plaatsvinden op zaterdag 24 december 2022. Om 11.00 uur gaat de deur open en kan je het gerecht afgeven voor het buffet. Om 11:30 uur wordt het buffet geopend.

Oudjaarsviering

Bevers, welpen en Scouts draaien deze dag gezamenlijk van 11:00 tot 13:00. Zorg voor warme kleding. Een deel van het programma zal buiten zijn.

Nieuwjaarsborrel

Zoals ieder jaar organiseren wij een nieuwjaarsborrel voor alle ouders en leden. Aanvang van de borrel is om 16:00.

Midwintertocht

Vrijdag 3 maart organiseren wij weer onze jaarlijkse midwintertocht. Hierbij zijn jullie allemaal van harte welkom mee te doen. Een leuke uitdagende wandeltocht voor leden, ouders, opa's en oma en andere familieleden die een keer mee willen doen. De inloop is 19:00. Verdere informatie volgt zo snel mogelijk.

Open Dag Scouting FN

Op deze dag zullen wij een open dag organiseren. Iedereen is welkom om een zaterdagmiddag te komen kijken wat scouting nou precies inhoudt. Verdere informatie volgt zo snel mogelijk.