Inschrijven

Wat doe je eigenlijk bij Scouting? Bij ons doe je zoveel dingen, dat het teveel is om hier allemaal op te noemen. Een spannende speurtocht, je eigen eten koken, pionieren, kampvuur, sport en spel, een vlot bouwen, abseilen, creatief bezig zijn, primitief kamperen ergens in Nederland of juist een internationaal kamp, we doen het allemaal en nog veel meer! Kijk maar eens op deze website, dan ontdek je wat er bij ons allemaal mogelijk is!

Heb je al zin om te beleven wat Scouting is, kom dan eens kijken bij onze groep. Je bent altijd welkom om vrijblijvend kennis te maken!

Speltakken informatie

Wil je nog kijken wat de verschillende speltakken inhouden. Klik dan hieronder op de betreffende speltak

Bevers

5-7 Jaar

Welpen

7-10 Jaar

Scouts

11-14 Jaar

Explorers

15-18 Jaar

Opgeven proefdraaien

Middels dit formulier kunt u uw zoon/dochter/zelf opgeven voor een keer proefdraaien.